tadi my f&b manager cakap tentang 'bagaimana orang lelaki berbahasa kepada orang yang dah berbudi' esp melibatkan berlainan jantina.. dan dengan tiba-tiba je hati aku ni macam terdetik. rasa macam nak tau sangat pasal sesuatu ni. cumanya.. aku benci nk mulakannya semula. satu, sebab aku pasti soalan aku akan dipandang secara negatif. seolah aku lah manusia yang paling buruk perangai dalam dunia ni. tapi bukan ke orang yang takut nak beritahu kebenaran ni biasanya menyembunyikan sesuatu. hmmm..
dua, sebab aku tak mahu dikata asik mencari pasal. dituduh merosakkan suasana yang kelihatan agak harmoni lately. jadi aku buang keinginan untuk tahu itu jauh-jauh ke dasar hati. dan memujuk hati bahawa yang dah lepas, biarkan lepas. walau tak tahu duduk letak hal ini yang sebenar, lebih baik aku beri kemaafan awal-awal. maafkan saja. itu yang aku termampu.
haihhhh~
cerita lain.
orang tu viewed aku lagi. apa lagi la kali ni.. kau baca blog aku ni kan?! tolong beritahu aku, dulu bukan kau ke yang beria nak pergi sekarang buat apa cari aku lagiii eh?? aku ada hutang kau eh? bak la acc no.
cerita lain lagi.
aku paham masalah kau. kau kata aku penting tapi fikiran kau semak. ye aku paham. tapi kalau dah 365 hari asik semak dengan hal sendiri, korang rasa dia bole ke jumpa 'aku' dalam semak samun kepala otak berjambul dia tu?? payah la kan.. asik pikir hal sendiri je.. so sori laa. aku bosan ok. titik.
cerita abis.. ;p
daa~
8 comments:
aku pun mahu jadi setegas kamu!
tapi aku tak pandai nk buat 'nokhtah'!.. apa tah lagi 'titik!'
ishk!~
mak aih..aku baca entri ko semak samun plak kpala aku..ahahaha
sape yg view? sape sape? (bz bodi)
tp leceh arr kan. mmg laa kita kata bole maafkan, bole put aside ke ape. tp sbnrnye kita tau, selagi blom dpt jawapan / cite sebenar, selagi tu laaaa hati tak tenang.
ai faham yu.
org tu pun.. dah kita tanya tu, jawab jelah.. bkn susah pun.. huhuhu
hmmmmmmmmmmmmm~
wafa,
titik hanya dlm kata-kata je wafa.. tak sama dgn titik dlm perbuatan, dlm hati.
anul,
meh aku tebas sket!
kak masy,
ha.. suruh la org yg view tu jwb.. ;p
itulaaaa.. bila jiwa tak tenang, benda kecik bole jadi bosar. sindiri mau ingat la. hu.
kalau la mudah nak 'nokhtahkan' begitu je kan.. err sbb tu daku slalu buat lebih dari 1 nokhtah [...].. macam ada lagi berbaki 'sambungan'.. haih!
*saya merepek* ;p
to 'forgive' tu boleh laaaaa....
tapi to 'forget' aiyooooo kadawalei, itu agak payah kot...
and oso, selagi soklan tak terjawab....
bertambah2 nanti soklan cepukmas bermain di otak nie...
mmg susah nak lupakan perkara yg bila kita dah maafkan org tu kan
achik,
hahahhaha mmg. mmg pandai merepek ;p
sis rasp,
precisely~
itulaaa.. drpd cepu-mas terus jd platinum bagai! hahahhaaha
ena,
mmg susah.. hanya masa yg akan menentukan.
Post a Comment